Uw gezondheid en veiligheid staan bij ons voorop.

Om het risico op een verdere verspreiding van Covid-19 maximaal te beperken, volgen wij dan ook de nieuwe maatregelen van het Overlegcomité van vrijdag 30 oktober. Om hier samen door te geraken, wensen we u zo goed mogelijk te informeren.
 
Wat blijft er mogelijk?

Onze werkplaatsen en carrosserie blijven geopend.

We blijven uw veiligheid en mobiliteit garanderen en verwelkomen u op afspraak graag voor een onderhoud, herstelling of bandenwissel. Hierbij respecteren we de veiligheidsmaatregelen.

Had u al een afspraak? Dan vindt die plaats zoals gepland. Uw wagen wordt ontsmet voor en na het onderhoud. Verder vragen we uw begrip om niet ter plaatse te wachten. Zo houden we alles veilig en coronaproof.

Wenst u een afspraak te maken? We helpen u met plezier verder en dit in de meest veilige omstandigheden.   

Heeft u een wagen in bestelling?

Afhalen van bestelde wagens blijft mogelijk. Zodra deze gearriveerd is, nemen we contact op met u en kan u uw nieuwe wagen op afspraak in ontvangst nemen. Ook hier respecteren we alle veiligheidsmaatregelen. Het geven van een persoonlijke uitleg door een verkoper zal niet mogelijk zijn. We bekijken samen met u hoe we dit zo goed mogelijk kunnen opvangen.

Heeft u een offerte lopen? Wenst u informatie over een nieuwe wagen of stockwagen? 

Onze showrooms zijn vanaf 2 november gesloten. Onze verkopers zijn en blijven echter voor u beschikbaar via telefoon, mail of live video call. Zo kunnen we u vanop afstand helpen met de configuratie van een nieuwe wagen of een virtuele rondleiding geven in onze showroom. Via onze online bookingstool kan u zelf een digitale afspraak vastleggen. Via Microsoft Teams staan onze verkopers tot uw beschikking voor al uw vragen en kunnen ze zelfs documenten delen of u een virtuele rondleiding geven. Kortom, toch 100% persoonlijk en veilig.

Een afspraak boeken is heel eenvoudig. De afspraakmodule loodst u in een mum van tijd naar de juiste persoon!

1. Kies hieronder uw concessie.

2. Kies daarna voor een videocall op het tijdstip dat u goed uitkomt. Als u dat wenst, kan u ook voor een specifieke adviseur kiezen.

3. Na uw afspraak krijgt u een bevestigingsmail en later nog een herinneringsmail.

Tijdens deze moeilijke periode blijven we u zo met zorg verder op weg helpen. Draag zorg voor uzelf en voor elkaar!

   

KONTICH
ACK

03 450 80 50
info@ackgroep.be

 

 

ANTWERPEN
Auto Natie

03 231 59 30
info@autonatie.be

 

WILRIJK
Autobedrijf Claessens

03 830 01 01
info@claessensgroep.be

 

 
    

KONTICH
Thuy Kontich

03 828 14 91
infoK@garagethuy.be

 

WOMMELGEM
Thuy Wommelgem

03 353 39 39
infoW@garagethuy.be